ReMI beauty, ”zero waste” strana ljepote

Upoznajte skincare čija će vas priča i ideja osvojiti.

”Odrastajući, provela sam puno vremena na prekrasnim bosanskim poljanama sa svojom bakom koja je skupljala ljekovito bilje i radila razne pripravke, od uljnih macerata i tinktura do raznih melema.”, započinje Marta svoju priču o ReMI Beautyju, uistinu revolucionarnom brendu u skincareu koji je odbacio plastiku u potpunosti.

”Opet, moja druga baka bila je sjajna kuharica i od nje sam naučila kako sljubiti sastojke koji se inače ne ljube rado. Tek sam kasnije saznala da se ta vještina zove emulzifikacija. Ispostavilo se da su me obje bake pripremale za poziv u koji sam se zaljubila nakon dolaska u Australiju.”

Ustvari Martino prva edukacija bila je sa Striborom Markovićem, najboljim aromafitoterapeutom u regiji koji, kako sama Marta kaže ”spaja naizgled nespojivo; poeziju i znanost”.

”Striborovo ogromno znanje i ljubav prema biljkama, koju nesebično dijeli, jedan je od najiscrpnijih izvora fitoaromaterapije i prirodne kozmetike. Stribor pretače kompleksne biohemijske koncepte u prekrasne priče koje, koliko su edukativne, toliko su dirljive i duboke. Od njega sam naučila kako misliti sistematski, ali stvarati iz srca.”

Marta je završila i edukaciju iz naturoterapije te se dodatno obrazovala za fitoaromaterapijsku kozmetiku, a nakon selidbe u Australiju pokreće ReMI Beauty sa svojom poslovnom partnericom Kiyoung.

ReMI ime nastalo je kao skraćeno od latinskog remedium (lijek), a samo jedan pogled u vaše kupaonske ormariće dovoljan je da shvatite koliko je vaša svakodnevna beauty rutina prepuna plastike i mikroplastike. ”Željele smo napraviti brend koji će na neki način biti lijek i nama, ali i lijek za planetu, i zatim smo kreirale proizvode koji njeguju kožu, ali ne zagađuju okoliš. Realno, odlučile smo se za radikalno drugačiji pristup kozmetici.”

A to su učinile tako da su osmislile ”krutu kozmetiku”, skincare proizvode s kojima su pokazale kako u luksuznoj kozmetici itekako ima mjesta za ekološki pristup i ambalažu koja ne onečišćuje okoliš. Naime, ReMI proizodi dolase u kreamičkim posudicama s potpisom australskog umjetnika Ryana L Footea i ambalaži od recikliranog papira iza koje stoji novozelandski dvojac Think packaging, za koju nije potrebno ni ljepilo jer se slaže poput origamija.

Radi se o dva multifunkcionalna kruta seruma, jedan za dan i jedan za noć; visoko koncentriranim proizvodima koji se baziraju na ljekovitosti biljaka, kao i na najnovija bio-tehnološka rješenja.

To su 4 u 1 serumi koji su ujedno – krema za lice, uljni serum, balzam za usnice i hidratizirajući serum za područje oko očiju. ”Fokus je na novim tehnologijama bio-ekstrakcije antioksidanasa, omega masnih kiselina i probiotika koji štite i dubinski hidratiziraju kožu te umanjuju znakove starenja izazvane zagađenjem i UV zrakama.”

ReMI serumi su uistinu multi iskustvo koje hrani sva čula, poigravajući se s prirodnim mirisnim notama, teksturom, oblikom i bojama. Jednostavni su za upotrebu, lagani za korištenje teksture i mogu se koristiti i kao gua-sha za drenažu lica. Na neki su način mindfulness iskustvo, ritual, koji vas centrira i vraća vama samima.

”ReMI je u ljubavno pismo nama samima i poziv da se umirimo, povežemo sa sobom i svojim srcem jer jedino u trenucima mira i vraćanja sebi možemo i čuti sebe, kao i drugoga te samu prirodu.”, za kraj divno govori Marta.

Samo godinu dana nakon lansiranja brend je osvojio dvije srebrne medalje u okviru prestižnih ”Clean and Conscious” nagrada, a o njemu je već pisao i poznati časopis The Dieline.

Više informacija pronađite na stranici www.remibeauty.au i na Instagram profilu @remibeauty.au.

VEZANE OBJAVE