Ispred nas je nova hladna sezona u kojoj svi ponovno obožavaju nositi Inuikii. I to s razlogom.
Ako nešto volimo onda su to oni komadi u koje ujutro možemo samo ”uskočiti” bez puno razmišljanja; dizajn na koji se možemo osloniti i za koji smo sigurni da ćemo se u njemu osjećati dobro cijeli dan. Inuikii čizme odavno su dobile taj status u garderobi mnogih žena, upravo zbog svoje udobnosti, ali i tog jednog cool i opuštenog dojma koji daje cijeloj odjevnoj kombinaciji.
Nije ni čudno da je tako jer je brend osnovala Cinzia Maag, talijansko-švicarskog porijekla koja je većinu svog života provela u Švicarskoj. Imali smo priliku razgovarati s njom kada je jednom prilikom posjetila Zagreb i ako smo nešto zapamtili iz razgovora to je da se radi o ženi koja je oduvijek pratila svoju intuiciju i nikad se nije bojala riskirati.
Volimo brendove s pričom, a Inuikii je svakako takav brend. Iza njega stoji topli obiteljski biznis, kao i osvješten pristup proizvodnji i poslovanju. Danas ćemo vas upoznati s cijelim timom, ali i procesom kako nastaju jedne od omiljenih čizama.
I dok vjerojatno mislite da se radi samo o još jednim trendi čizmama koje veliki broj žena voli, Inuikii je jako voljen s razlogom. Iako ima prepoznatljiv izgled, lako se može uklopiti u svačiji stil zbog čega i je zimski ”go to” komad. Iza njega, kao i svakog svjetski uspješnog brenda, stoji ručna izrada, visokokvalitetni materijali i posvećenost svim detaljima te načinu izrade. ”Vidimo se kao jedna velika i sretna obitelj koja slavi individualnost zahvaljujući kojoj svatko od nas pridonosi brendu na svoj način, što mu redovito daje prednost.”, odgovara Cinzia.
Njezini sinovi Danilo i Alessio pridružili su se u posao 2013. godine, Danilo kao voditelj marketinga, a Alessio kao kreativni direktor, a svi troje iz sezone u sezonu zajedno rade na dizajnu modela, iako je Alessio odgovoran za finalne odluke. ”To što svatko od nas ima svoj pristup i drugačiji pogled na stvari čini na kraju još jačim timom jer doprinosi tome da sve naše odluke budu pomno promišljene. Iz sezone u sezonu trudimo se ne samo da Inuiki modeli budu drugačiji i novi, već da uvijek budu vječnog dizajna, funkcionalni i u skladu s vrijednostima brenda. Naša strast prema poslu i sinergija svaki put nas potiču još više da stvaramo modele koji su autentični, dobro promišljeni i koji traju.”
Brend je nakon Danilla i Alessija dobio i pojačanje švedske modne poduzetnice Nicole Nordin koja ga je brzo prepoznala i zbog čega je Inuiki dobio svjetsku popularnost. Od tada je Nicole u partnerskom odnosu s brendom te se i dalje bavi njegovom distribucijom.
Inuikii 90% materijala dobavlja u Europi gdje se odvija i 95% proizvodnje. Neki Inuiki vodootporni materijali dobivaju se i iz kora banane, a koža koja se koristi nosi LWG certifikat, certifikat organizacije koja brine o štetnosti proizvodnje za okoliš te dolazi iz ostataka koji bi se inače bacali. Guma koja se koristi napravljena je od 70% recikliranih materijala dok su vezice na određenim modelima 100% organski pamuk, baš kao što je i većina korištenih materijala organski i biorazgradivo. Svaki model dorađuje se i ručno, tako da ako nosite Inuiki, uistinu nosite jedan posebni proizvod u koji je uloženo puno promišljanja, pažnje, ljubavi i stalnog napretka.
”To svakako dolazi sa svojim izazovima, ali za nas nikad nije bilo upitno kako ćemo i gdje proizvoditi kada smo pokrenuli brend. Proizvodnja u Europi daje nam bolju kontrolu nad kvalitetom, izradom i etičkim standardima proizvodnje. U svakodnevnoj smo komunikaciji s tvrtkama s kojima radimo, a kako većinu materijala dostavljamo iz Europe, drago nam je da je i taj put dostave kratak. Naravno to zahtjeva više truda i imamo veće troškove no uživamo u povjerenju koje imamo od naših kupaca, a to je da ćemo im isporučiti proizvod kakav očekuju. Možda smo odabrali teži put, ali nama je i najdraži jer nas finalni rezultat ispunjava i usrećuje.”, objašnjava Cinzia za Noon.
Kreativnost je vječna kada radite ono što uistinu volite, kao i razmišljanje o tome kako unaprijediti brend te kako zadržati njegovu kvalitetu i ugled. ”Kako je ovo obiteljski posao, jako je osobni i naši su životi duboko povezani s njime svaki dan. Tokom jeseni i zime, koje su naše najzahtjevnije sezone, jako puno putujemo zbog prodaje, posjeta tvornicama ili zbog raznih evenata. Stalno pričamo o novim idejama, kako u uredu tako i kod kuće ili čak kada smo na godišnjem odmoru. Ravnoteža između posla i privatnog života dolazi nam prirodno jer kada ste strastveni u onom što radite, ne osjećate kao da vam je to posao. Inuikii je više kao naš zajednički voljeni projekt na kojem stalno radimo i to nas veseli.”, otkriva Cinzia. Ističe i kako su jako posvećeni tome da budu najviše moguće odgovorni i vode jedan održivi posao. Zato su jako transparentni oko detalja i načina izrade, a sve informacije možete pronaći i na njihovoj stranici.
Za novu sezonu Inuikii je već pripremio nove modele, boje, ali i suradnje poput one s poznatim brendom Coccinelle koje su već dostupne online. Coccinelle x Inuikii predstavili su tako nedavno zajedničku kolekciju čizama i torbi, a sve možete vidjeti na inuikii.com.