Maje Miletić za Mammi Jewelery.
‘Know thyself’ grčki jeaforizam, prvi od tri maksime iz Apolonovog hrama u Delfima. Trenutak urezan u filmsku povijest je kad u Matrixu Neo dođe kod Oracle i iznad njega na vratima piše ta fraza. Uvijek je aktualna jer se uvijek mijenjamo. Ne upoznamo se jednom u životu nego jako puno puta, ako imamo sreće.
Nova kolekcija Maje Miletić utemeljena je upravo na tom, kako i sama dizajnerica nakita kaže ”Izolirani se ne možemo upoznati, tražeći savršene, pročišćene uvjete, savršen trenutak i prostor. Oni ne postoje. Život je neuredan. Fini, minimalistički, polirani, sjajni, prozirni predmeti su nastojanje, želja, ljubav prema čistoći i ljepoti. Ali način na koji oni nastaju, dnevni život, obitelj ili onaj dijamant u zemlji koji se stvara pod pritiskom, ti procesi nisu uredni.”
Dok nastaju namjerni i pročišćeni modeli koji u što manje poteza nastoje ispričati dublju priču, u pozadini se roje one neurednije, životne priče. Potreba je to poznata ljudima otkad je svijeta i vijeka, simbolima sistematizirati unutarnji svijet, objasniti sebe i druge na razumljiv način. Kontrast, Yin Yang, djetinjstvo, čistoća, red, nered – to je sve tu negdje, izmjenjuju se u pravilnom ili nepravilnom ritmu.
Fotografije nove kampanje potpisuje 925studio, a modeli su Maja i njena dva sina Mak i Moris, onakvi kakvi jesu u stvarnom životu. Materijali korišteni u ovoj kolekciji su srebro, pikule, školjke, svila, biseri i poludrago kamenje.