Volumen i boje u novoj kolekciji Lei Lou

Foto: Maja Kljaić

Nova kolekcija Aleksandre Dojčinović donosi savršene event haljine.

Svijet je danas prilagođen generacijama koje žive punim plućima i nemaju namjeru stati. Upravo zato, nova Lei Lou kampanja inspirirana je društvenim mrežama i to ponajprije načinom na koji ih doživljavaju nove generacije milenijalaca. Oni su pretvorili ove društvene platforme u pozornicu na kojoj predstavljaju svoj modni stil,  ali se ne boje izraziti i svoje stavove i osobnost, što ih izdvaja u masama.

Tu modernu Lei Lou djevojku  savršeno je utjelovila Sara Biuk koja kao prava modna kameleonka može biti u isto vrijeme edgy i senzualna, baš kakvi su i komadi iz nove Lei Lou kolekcije.

Veliki ‘comeback’ na modnu scenu u posljednje su vrijeme doživjele uske, rastezljive haljine koje su oduvijek od samih početaka prije gotovo dva desetljeća bile zaštitni znak Lei Lou domaće modne kuće. Aleksandra Dojčinović ih ovom kampanjom vraća na velika vrata, doduše ipak u nešto drugačijem stilu nego nekad.

Redizajnirani Lei Lou ‘bestseller’ danas više nije tek bazičan komad, već dolazi u više dužina i krojeva, a često je razigran volumenom, draperijom ili prorezima kako bi pristajao baš svim generacijama. Ponavljanje u modi je zapravo trend koji su prihvatile gotovo sve vodeće svjetske modne kuće, a koji se odnosi ili na redizajn nekoć popularnih modela ili na nove kolekcije u kojima su printeve zamijenili monokromatikom, što olakšava toliko potrebno ponavljanje odjeće u ovom svijetu konzumerizma.

Na istom je tragu i ova Lei Lou kolekcija, a kampanja jasno pokazuje kako dobro ukrojenu jednobojnu haljinu možete ponavljati nebrojeno puta, mijenjajući tek detalje, poput divnog nakita s Aleksandrinim potpisom ili sunčanim naočalama iz njezine Optice La Vie. Kolekcija, koja je već dostupna na web shopu branda LeiLoubyAlex i u Lei Lou butiku u Ilici 15, prava je najava ljetne sezone.

 

VEZANE OBJAVE