Renata Jurić

Foto: Senja Vild

”Živimo u vremenu u kojem napokon shvaćamo da nam isključivo zarada neće donijeti užitak. Već male stvari.”

Zbog čega se zaljubite u neki određeni brend? Je li to isključivo njegov vizualni identitet ili ipak i njegova kvaliteta i postojanost? Danas se u svijetu online kupovine pomalo izgubio užitak kupovine uživo, istraživanje i upoznavanje s novim proizvodima, cijelo iskustvo isprobavanja i promišljanja. Ako ste među onima kojima upravo to nedostaje, onda ste vjerojatno obožavateljica onih koji još uvijek na neki način poštuju osobni pristup. Renata Jurić iz Durancea svakako je među njima.

Ovaj mnogima omiljeni francuski brend od nedavno je otvorio vrata na novoj atraktivnoj lokaciji blizu Martićeve ulice, u Bauerovoj 5. Posjetili smo Renatu i razgovarali s njom o razvitku stranog brenda na našem tržištu te intuitivnom poduzetništvu.

N: Kako i kada si došla prvi put ususret s brendom Durance, kako je nastala ljubav i zašto je pala odluka da želiš voditi upravo ovaj brend u Hrvatskoj?

R: Durance je prisutan u Hrvatskoj od 2009. godine, no ja sam se susrela s njim 2015. Tada on nije bio u nekom velikom usponu ovdje, a kako sam osoba koja očito bira izazove nekog tipa, tako sam odlučila nastaviti Durance u Hrvatskoj i dovesti ga do što većeg broja ljudi. Na početku prvih godina definitivno nije bilo lako i danas mogu reći da definitivno nije ni bilo slučajno, iako sam tada mislila da je. Zanimljivo je i to ime ‘Durance’ koje znači trajanje. Tako se nekako i osjećam, kao da moj odnos s brendom traje i traje.

Danas je to neka posebna veza, to je brend koji ne privlači samo mene već i žene, osobito one koje prepoznaju njegov senzibilitet. Žene koje se bave svojom nutrinom, pa tako i istražuju što je iza proizvoda, iza brenda. Durance je vizualno privlačan, ali i vrhunski brend, s daškom luksuza, no opet pristupačan mnogima. I to je njegova privlačnost. Ovdje se uistinu okupljaju posebne žene, upoznajem divne ljude i nekako kroz njega i sama pomažem ženama da osvijeste i pronađu vrijeme za sebe. Bilo uz Durance mirisnu svijeću, uređenje doma s našim prirodnim proizvodima. Durance općenito poziva žene da si puste glazbu, uživaju u mirisima, teksturama.

N: Koliko je to izazovno, jedno je raditi za brend, a drugo je zastupati ga…

R: Pa ovo iskustvo me svakako naučilo trgovini, koju sam na početku prezirala i nisam se uopće smatrala trgovcem. Meni se svidjela cijela priča i iskreno drugačije sam sve zamišljala dok nisam ušla u aspekt prodaje. No, danas shvaćam da je trgovina psihologija i način na koji komuniciraš s kupcima. Kad predstavljaš brend važno je predstaviti ga u okvirima u kojima zahtjeva proizvođač, ali u to dodaješ i sebe, neku svoju viziju i svoju autentičnost.

Radim na jedan vrlo osobni pristup i jako su mi važne žene, kao i muškarci, koji dolaze ovdje. Ne bih primjerice ni mogla zastupati brend koji nije prirodan ili koji nije u skladu s nekim mojim principima. I sama koristim apsolutno sve od Durancea, pa i sama ta činjenica pokazuje koliko poznajem i živim taj brend. Često kada bi postalo preizazovno i kada bih se pitala ima li smisla raditi ovo i dalje, shvatila bih da ima jer ja uistinu živim ovaj brend i posao.

Durance je dosta mijenjao svoju poziciju u ovom gradu, dugo sam tražila idealnu lokaciju, bilo je teško nositi se sa svime jer je često znalo biti ‘sve u zraku’. Sada kada smo otvorili dućan u Bauerovoj ulici, napokon osjećam da smo na pravom mjestu. Žene su oduševljene što smo ovdje, Martićeva je ulica kojom vladaju ženski biznisi i napokon osjećam da smo i brend i ja na pravom mjestu. Okružene smo s divnim dućanima čije su vlasnice žene i ulaskom u svaki od njih ćete dobiti jednu divnu, toplu priču. Što je po meni i poanta kupovine – razmjena iskustva, komunikacija, pomaganje jedni drugima. Koliko ustvari trgovina može biti korisna i topla, osobito još kada se radi o ovakvom brendu koji mari za okoliš i ljude oko sebe.

N: Što te dan danas privlači politici Durancea i što bi rekla da najviše privlači klijente?

R: Imam jednu stariju susjedu, klijenticu kojoj je poseban doživljaj odjenuti se i doći ovdje kupiti si mirisnu svijeću, to joj je kao neki ritual. Mislim da živimo u vremenu u kojem napokon shvaćamo da nam isključivo zarada i novac neće donijeti užitak. Već male stvari, male stvari ugode. Rituali, mirisi, vrijeme za sebe.

N: Koji je tvoj pristup well beingu, njezi, lifestyleu?

R: Nisam nikada pratila trendove, uvijek sam kupovala nekako isključivo po duši, materijale koji imaju neku dubinu, poput lana. Plastika me uvijek odbijala. Kako sam završila Kineziološki fakultet imam neku pojačanu svijest o tijelu i uvijek sam bila dosta bazična. Znam koliko je važno posvetiti se disanju, nanositi na svoju kožu prirodne sastojke, tako mi je primjerice jedan od glavnih sastojaka u kupaonici Marseille sapun i shea maslac za lice. Dajem pažnju mentalnom zdravlju jer vjerujem da brigom o mentalu rješavamo i sve ostale probleme. Jasno mi je naravno da ponekad trebamo i podršku izvana, i da to osobito ovisi o poslu kojim se bavimo. U nekim situacijama potrebna nam je podrška u smislu nekih suplemenata, posebne prehrane. Ja radim u lijepom okruženju, radim sama, pa si  mogu priuštiti da budem bazična i da živim jednostavno.

Kako sam po zanimanju kinezioterapeut onda uz ovaj posao kombiniram i intuitivne masaže, i to mi je sada odgovarajuća i prirodna kombinacija. Moj pristup je općenito sveobuhvatan, kada imam klijente u dućanu još najmanje pričam o proizvodima, koliko o drugim životnim temama. Zato mi se razvijaju i druge ideje za proširenje posla, kao primjerice ideja za starine, razne suradnje.. Volim kontakt s ljudima i tražim načine kako ga održati. Nikad ne bih mogla biti samo osoba koja radi iza brenda s papirima. Volim biti u dućanu i to je ono u čemu uživam.

N: To možemo nazvati intuitivnim poduzetništvom…

R: Tako je, poduzetništvom u kojem ti slušaš sebe, poštuješ svoje zdrave granice, imaš prijateljske odnose, ostaješ autentičan. Živiš svoje intuitivno poduzetništvo. A meni je to kontakt, iskrenost, odnosi. Ja sam putem ovog cijelog iskustva odbacila ‘ono što bih trebala raditi’ i ‘kako biti dobar trgovac’ i slušam isključivo sebe. Ali imam slobodu tako birati.

N: Što bi nam iz Durancea preporučila za ljetnu sezonu? 

R: Trenutno nam je svakako popularan miris limuna, limete, miris mimoza, havajskog cvijeta monoi. Sve ono što podsjeća na ljeto ili je osvježavajuće. Favorit su uvijek citrusi ili verbena, osobno sam i veliki fan lavande. Znam da neki ljudi zaziru od lavande jer ona ima vrlo specifičan, sladak miris, ali Durance lavanda jako je nježna i profinjena. I jedan novitet koji bih svakako izdvojila su kreme za ruke u staklenim bocama koje su ne samo estetski privlačne već i dugoročno prihvatljive odložene na nekoj bakinoj komodi.

Durance mirisi i proizvodi su na bazi eteričnih ulja zbog čega rade svojevrsnu aromaterapiju. Ne koriste sintetičke mirise zbog čega u sebi nemaju nikakvu težinu već su blagi i ugodni, zahvaljujući francuskim nosevima koji ih rade. I u tome je njihova čar. Sretna sam što je toliko ljudi zaljubljeno u Durance upravo zbog njegove dosljednosti i autentičnosti.

Istražite Durance ponudu na stranici www.durance.hr.

VEZANE OBJAVE